Bize Ulaşın

Forent'te Müşteri Deneyimi Yönetimi

Forent Gayrimenkul - 31 Ocak 2018 - 17:29

Günümüzde pazarlama koşulları, rekabetin artması ve teknolojik gelişmelere bağlı olarak hızla değişmektedir. Artık sadece müşterinin satış sürecinde tatmin edilmesi değil, aynı zamanda markaya sadık hale getirilmesi de büyük önem kazanmaktadır.

Forent Gayrimenkul Danışmanlığı olarak, müşterinin sayıdan ibaretmiş gibi algılandığı günlerin geride kaldığı bilinciyle ve müşterilerin markanın öznesi konumunda  olduğu ilkesiyle çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Peter Drucker’ ın da dediği gibi; “ Bir işletmenin amacı müşteri yaratmak ve yarattığı müşterileri tutmaktır…”. İşte biz de içeriğin tasarımdan her zaman daha önemli olduğunu vurgulayarak müşterilerimizin markaya olan sadakatini önemsiyor, bu doğrultuda  ilerliyoruz. Müşteri memnuniyetinin en önemli noktalarından biri olan geri bildirim süreçlerini de oldukça dikkate alıyor, bizlere gelen bildirimler doğrultusunda kampanyalar ve stratejiler belirleyerek müşteri ile bağımızı maksimum seviyede tutmayı hedefliyoruz.

Uzman kadromuzla yaptığımız iş birliği ile pazarlama kanallarını, müşterilerimize eşsiz deneyimler yaşatmak için kullanıyor ve bıraktıkları verileri, geri bildirimleri dikkate alarak hayata geçiriyoruz.

Kötü bir müşteri deneyiminin günümüzde firmalara bir  müşteriden fazlasına mal olabildiğinin bilincindeyiz.  Kötü yaşanılan bir müşteri deneyimi kişiler arasında, sosyal medya veya sanal mecralarda hızla yayılabiliyor. Bu nedenle her müşteriye aynı özen ve dikkatle yaklaşma gerekliliği bilincini yaşatıyoruz.

İyi bir müşteri deneyiminin artık her yerde yönetildiğini ve yaşandığını bilmekteyiz. Günümüz piyasa koşullarında çok ürün ve çok servis/hizmet var; ancak önemli olan tüketiciye bu deneyimi en farklı nasıl sunabiliriz düşüncesi… Forent gayrimenkul danışmanlığı olarak müşterilerimize sıradanlıktan farklı bir perspektifle yaklaşıyoruz.

Amacımız müşterilerimize bu eşsiz hizmeti sunarken olumlu bildirimlerde bulunmasını, güvenmesini, sürekliliğini ve sadakatini kazanmayı sağlamak. Kısacası amacımız mutlu ve tatmin olmuş bir müşteri portföyü oluşturmaktır.

Forent Gayrimenkul Danışmanlığı olarak mükemmel müşteri deneyimini geçici bir proje olarak görmeyip tüm ekibimizle ilke olarak sahipleniyor ve bu yolda çalışmalarımıza devam ediyoruz. İlerleyen haftalarda ayrıntıları örneklerle beraber sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

Bu yazıyı paylaş: