Folkart Country Urla
Beş Duyulu Bir Yaşam
Folkart Blu Çeşme
Deniz ile İç İçe
Folkart Vega
Şehrin En Parlak Yıldızı
Folkart Incity
Hayatın İçinde
Öne Çıkan İlanlar
Değerlerimiz
Markalı konut ve ofis anlayışını ileri seviyelere taşıyarak nitelikli ve çevreye duyarlı yaşam alanları oluşturan Folkart Yapı, İzmir’in gelecek vizyonu için inşa ettiği projeleriyle birlikte seçkin bir portföy birikimine ulaşmıştır.
01
Müşteri Memnuniyeti
Folkart markasının kalite anlayışının bir yansıması olan Forent Gayrimenkul, gayrimenkul sahiplerini doğru alıcılar ile bir araya getirir. Bu amaç doğrultusunda ilerleyen Forent’in pusulası, hem gayrimenkul sahibinin hem de alıcının ihtiyaç ve beklentileridir.
02
Oyun Kurucu
Forent’te gayrimenkulde ürün; bulunduğu bölge, yaşam fırsatları ve piyasa koşullarına göre değerlendirilir. Bu yüzden Forent çatısı altında hem gayrimenkul sahibine hem de alıcıya hizmet veren konusunda uzman ekipler, projenin çıkış noktası olan iş geliştirme aşamasından, projenin teslimine kadar olan fiyatlandırma sürecine hakimdir.
03
Bilinirlik
Gayrimenkul sahiplerini doğru alıcılar ile bir araya getirmek için marka bilinirliğinin önemli bir gereklilik olduğunu bilen Forent pazarlama ve satış ekipleri, gayrimenkul alım, satım ve kiralama süreçlerinin doğru kanallar aracılığıyla ilerlemesi için geleneksel ve dijital medya ve satış kanallarını kullanır.
04
Teknoloji
Forent Gayrimenkul’de paydaşlar ile daha güçlü ilişkiler kurmak için dünyanın önde gelen markalarından Microsoft’un Dynamics CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) platformunu kullanılır.
05
Değişim ve Gelişim
Forent Gayrimenkul’de gelişim alanları, sektörün yapısı ve rekabet koşulları göz önünde bulundurularak belirlenir. Bu gelişim alanları gayrimenkul sahibi, kiracı ve alıcı arasındaki iletişimin sürekliliğinin sağlanması ve ürünün en doğru şekilde piyasada yer alması için Forent Ekipleri tarafından değerlendirilir.
Müşteri Memnuniyeti
Folkart markasının kalite anlayışının bir yansıması olan Forent Gayrimenkul, gayrimenkul sahiplerini doğru alıcılar ile bir araya getirir. Bu amaç doğrultusunda ilerleyen Forent’in pusulası, hem gayrimenkul sahibinin hem de alıcının ihtiyaç ve beklentileridir.
Oyun Kurucu
Forent’te gayrimenkulde ürün; bulunduğu bölge, yaşam fırsatları ve piyasa koşullarına göre değerlendirilir. Bu yüzden Forent çatısı altında hem gayrimenkul sahibine hem de alıcıya hizmet veren konusunda uzman ekipler, projenin çıkış noktası olan iş geliştirme aşamasından, projenin teslimine kadar olan fiyatlandırma sürecine hakimdir.
Bilinirlik
Gayrimenkul sahiplerini doğru alıcılar ile bir araya getirmek için marka bilinirliğinin önemli bir gereklilik olduğunu bilen Forent pazarlama ve satış ekipleri, gayrimenkul alım, satım ve kiralama süreçlerinin doğru kanallar aracılığıyla ilerlemesi için geleneksel ve dijital medya ve satış kanallarını kullanır.
Teknoloji
Forent Gayrimenkul’de paydaşlar ile daha güçlü ilişkiler kurmak için dünyanın önde gelen markalarından Microsoft’un Dynamics CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) platformunu kullanılır.
Değişim ve Gelişim
Forent Gayrimenkul’de gelişim alanları, sektörün yapısı ve rekabet koşulları göz önünde bulundurularak belirlenir. Bu gelişim alanları gayrimenkul sahibi, kiracı ve alıcı arasındaki iletişimin sürekliliğinin sağlanması ve ürünün en doğru şekilde piyasada yer alması için Forent Ekipleri tarafından değerlendirilir.
Forent Gayrimenkul Danışmanlığı ile
Konut veya Ofis Sahibi Olmak Çok Kolay